Candy Crush Saga Programsız Hile

Candy Crush Saga Programsız Hile
Sonsuz Güçlendirici hilesi için programsız, Google Chrome'da çalışan, eklenti gerektirmeyen bir alternatifimiz var!
Daha önceden de alışık olduğunuz gibi sadece sessionKey'inizi girerek istediğiniz kadar güçlendiriciniz olabilir.
Bu hilenin başka bir özelliği ise, hatırlayanlarınız vardır, bir zamanların majidarif hilesi vardır. işte o hile tekrar güncellendi! Yaşasın! :) Hangi bölümü nasıl geçerim, Güçlendiricileri nasıl alabilirim sorularıyla kafanızı yormayın, hilemizi yapın yeter..


Candy Crush Saga Programsız Hile Nasıl Yapılır?

Hile sayfasına ulaşmak için tıklayın

Hile Yapım Videosu:


reklam



Resimlerle anlatımı:

Hile Menüsünden Candy Crush Sagayı seçin.

Öncelikle Click here to skip ads'e tıklayın, reklamlar açılacak 5 sn bekledikten sonra sağ üstte continue'ya basıp reklamları geçin.

SessionKey yazan kısma SessionKey'inizi girin,
sonraki menüden istedğiniz hileyi seçin.

SessionKey'i bumak için:
*************************************
Oyuna girin,, Oyun ekranına değil, hemen yanındaki alana sağ tuşla tıklayın
(şık bir kırmızı çarpı koyduk, işte aynen orası)

HileTR - Programsız Candy Crush Saga Hilesi

3. Çerçeve kaynağını görüntüle'ye tıklayın

4. Açılan sayfada yüz milyonlarca kod görecekesiniz, "bilgisayarı bozdum galiba" diye paniğe kapılmadan  Ctrl ve F tuşlarına aynı anda basın
5. Arama kutucuğuna sessionKey yazıp aratın



6. sessionKey Karşısında yazanı kesme/tırnak işaretlerini dahil etmeden mouse'nuzla seçin Ctrl ve C tuşlarına aynı anda basın veya sağ tıklayıp Kopyala yapın

7. Güzeeeel artık mis gibi bi sessionKey'imiz var. Kendisi bize lazım sağda solda unutup kaybetmeden hile sayfasında UserKey yazan ksııma yapıştırıyoruz...
**************************

Bu resimdeki gibi doldurup Submit'e tıklayın.

Candy Crush Saga Programsız Hile



Output Box'ta sonuçlar geldiyse...  oyuna geri dönüp hilenin aktifleşmesi için oyunu yeniden yükleyin.

Amaann kardeş bunlar çok uzun, ben bi program indireyim, hepsini kendi kendine yapsın diyorsanız: TIKLAYIN

Başka Yerde aramayın bütün Candy Crush Saga Hileleri Burada!
  • Yorumlar
  • Facebook Yorumları

27 comments:

  1. hile artık artık işlemiyor

    YanıtlaSil
  2. Tamamdır...ben yanlış bir şeyler yapıyormuşum...

    YanıtlaSil
  3. can hakkı vermiyor ki

    YanıtlaSil
  4. başarılı :) teşekkürler.
    Yanlız ben oynu çoğunlukla Andoid telefondan oynuyorum ama bu güçlendiricilerin hiç biri telefonda gözükmüyor ???
    Bir yolu yok mu ??

    YanıtlaSil
  5. dediğiniz gibi yaptım .. 10 defa göndrdim oyuna girip başlattım oyunu gülendiricilerin hiçbiri yok

    YanıtlaSil
  6. sanırım ömrü dolmuş. bana da yaramadı

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler işe yarıyor ancak ban riski var mı

    YanıtlaSil
  8. teşşekkür ederim çok işe yaradı

    YanıtlaSil
  9. güzel bir şeye benziyor cidden yapılşabiliyormu ????

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler harika birşey bu:)

    YanıtlaSil
  11. noldu yav ne güzel kullanıyorduk yönlendirilen siteye girilmiyor :(

    YanıtlaSil
  12. majidarif.com sitesi 404 not found hatasi veriyor.? Bir bilgi ya da altrernatif site onerisi var mi ?

    YanıtlaSil
  13. Bu hile güncellenen kadar yeni CAN HEDİYELERİMİZİ kaçırmayın!
    HileTR Candy Crush Can Hediyeleri

    YanıtlaSil
  14. 440 oldum bana yeni oyun açmadı. (1 haftadır) nasıl yazı yollarım kendilerine bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  15. maalesef sessionkey i yazacağın site açılmıyor.

    YanıtlaSil
  16. lütfen yenileyin artık

    YanıtlaSil
  17. supersiniz bu site sayesinde yaptım yoksa beceremiyyodum yaa

    YanıtlaSil
  18. bu site sayesinde yapbildim başka hiç bi sitede yapamamıştım süpersiniz ysaaaaa

    YanıtlaSil
  19. Hata! Bu bağlantı bozuk. yazısı çıkıyor bağlantıya bir türlü ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
  20. olm bu majidarif açılmıyo ki nasıl giriyorsunuz de hele bi deyiverin gari :)

    YanıtlaSil
  21. MALESEF SURESI DOLMUS BUNUN OLMUYO

    YanıtlaSil
  22. arkadaslar bu hile oluyormu

    YanıtlaSil
  23. olmuyor baglantı hatası yapan nasıl yapmış anlamadım ki

    YanıtlaSil
  24. ben buldum hileyi yüzde yüz çalışıyor :D

    YanıtlaSil
  25. Candy Crush saga Programsız Hile tekrar güncellendi, herkese iyi oyunlar :)

    YanıtlaSil

Top